Måndag, vad hände?

2008-06-09 | 09:19:07
Känns som det borde vara Lördag, på sin höjd Söndag, men icke! Jag har jobbat både Lördag och Söndag, därav dålig updatering.

Igår ringde dom från Skärholmen Indiska och hade små panik då tjejen som jobbade stod helt själv, så jag som var påväg hem från J & D bytte om på rekord tid när jag kommit hem och rusade iväg till tåget. Jag som var helt inriktad på att få sola hela söndagen. Men men, det är pengar och det gäller att passa på när E är hos M också.

Idag är det Hamngatan som kallar, 12-19.15. Sorry för att jag inte har så mycket roligt att blogg om, men det kommer :)

Idag kör Liza upp. Håll för fasiken alla era tummar och tår vid 13 snåret. Jag kommer gå på nålar!!

Puss o hej

Kommentarer
mumari

God morgon! Hoppas du får en bra dag! :o)

Rösta gärna på dagens bild hos mig eller var med i min tävling!

2008-06-09 09:27:27 http://mumari.se
Lotta

Ja, tiden går alldeles för fort. Och lite extra i lönekuvertet säger man ju inte nej till =)



Tråkigt bara när man siktat in sig på att va ledig, o de ringer. Jag kan ju aldrig säga nej heller =/



Hoppas dagen varit bra !!

2008-06-09 23:21:18 http://lisenj.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback