Måndag

2008-06-16 | 19:38:28
KÖ, KÖ, KÖ och åter KÖ! Så kan jag sammanfatta hela min eftermiddag. Jag och C fick den lysande idén att åka till Hammarbysjöstad och adidas outletstoren vid 15 tiden i eftermiddags. Innan hade vi besökt Kista, gjort lite små shopping och lunchat, mysigt. Men iaf, vi tog oss in till stan och från ingenstans började bilarna hopa sig och kön var ett faktum. Tydligen så hade det brunnit i Söderledstunneln och vi hamnade såklart mitt i kaoset. Vid 18.30 kom jag innanför dörren här hemma, helt sanslöst! Har aldrig varit med om något liknande, alla tutade, körde mot rött och visade fingret. A var snäll och kunde plocka upp Engla som var på dagis, trodde ju självklart jag skulle hinna de, stupid me.

Har fått mina skor från Ellos idag, de svarta va coola men jag tyckte att de vita paret var lite väl plastiga.. Får se om de ska skickas tillbaka eller ej. Bytte även en kjol på H&M idag mot en annan kjol. En sån där härlig vippig en :)
Nu har jag lagt E och ska sätta mig och äta lite middag. Tänkte bara ni ville se min fab bikini först.

 


Somsagt, helt fab!

Överdel H&M - 129:-
Underdel H&M - 98:-

Pussa.

Kommentarer
amelie

gud vad söt bikini! den var ju helt underbar! :)

2008-06-16 21:59:58 http://lekfullt.blogg.se/
Maja

skitfin bikini! undrar när mina från hm dyker upp...

2008-06-16 22:28:04 http://majao.blogg.se/
a-k

åh ni fastnade oxå i köer igår.. helt jävla sjuk var det. vi stod i tre timmar!!! stackars lukas fick snällt sitta i bilen och vänta och vänta...

2008-06-17 14:47:23
Lina Fina

Please buy one for me...om det finns någon kvar. Som sagt: -Det är ju en sport att shoppa nuförtiden!! Saknar H&M :( Hoppas allt är bra. Saknar er. Mitt internet fukar bara när det vill, men vi hörs snart. Allt är bra med mig. Jobbar varje dag :) Puss love

2008-06-17 18:55:59

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback