Rosettarmband

2008-04-09 | 08:54:20
Tänkte ge ett litet tips beträffande det här cocoo armbandet.

image419

Tycker det är super gulligt och tänkte köpa ett tills jag kom på en sak. Jag köpte flera olika rosett hårband från H&M för en tid sedan. Dom är elastiska och har tunnt band och en liten rosett (ska visa bild när jag kommer hem) dom finns i flera olika färger, brunt, rött, rosa, grönt, vitt osv. Så jag tog ett sånt band två varv runt handleden och vipps! hade jag ett kalas fint rosett armband. Faktiskt ett mycket finare än det här över och för endast 14.50:-.

Så vill ni ha ett rosettarmband så är det mit tips till er, bättre för plånboken och du kan köpa flera olika färger istället för bara ett som kostar 75:-.



Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback