Regn, rusk och halsont.

2008-04-07 | 08:17:53
Uscha vilket väder att vakna till, regn och grått. Jag och E gick upp 06.20, då vaknade jag av att Engla låg nere vid mina fötter och just satt sig upp för att kravvla sig upp till kudden igen. Hon kan verkligen konsten att åla sig runt i sängen. Skulle kanske helst sova själv men Engla vaknar ganska ofta vid 6-tiden och vill komma över till mig. Vem kan säga nej? Det är ju faktiskt rätt mysigt att ligga och morna sig tillsammans.

Nu sitter jag på SJR inne vis Stureplan. Dricker te och äter smörgås. Jag har super duper ont i min hals och håller tummarna att min röst ska hålla hela dagen (eftersom jag sitter i receptionen). Blir nog bra..

På lunchen ska jag försöka komma iväg och köpa nya strumpbyxor och kanske något fint linne. Hade brist på de imorse.

Hej så länge

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback