Bara tjatter om inget alls.

2008-04-07 | 14:09:06
Hej på er för femtioelfte gången idag :)

Nu har jag precis fått en flatscreen instalerad med typ 100 kanaler framför näsan. Lite riskabelt då jag kanske inte ska sitta och sucka och gapa åt "Våra bästa år" dagarna i ända. Har på MTV nu, tycker det är lagom hippt för ett företag som SJR.

På lunchen sprang jag ett ärende till posten uppe på Regeringsgatan och slank in på H&M påvägen tillbaka. Hittade en rätt cool morgonrocks jacka i frotté på trend avdelningen, blev lite sugen.. rätt cool och slapp i vår/sommar, funderar på den till imorgon tänkte jag.. Fick iaf med mig 2 par strumpisar med 40den eftersom det inte verkar existera storlek small i 100den. Hittade ett sött rosa rosettdiadem på barnavdelningen som också fick följa med hem. Har inte bestämt om det är till mig eller Engla i första hand ;) kanske att dela på.

Tänkte bara tips om att linnena som jag köpte till Engla och  visade här även finns i mörk blått. Funderar på att köpa ett sånt också, det är alltid praktiskt med linnen på sommaren och de var ju så söta!

Nu är min C på viktigt möte. Håller alla mina tummar och tår.

Pusse

Kommentarer
keffanna

Tack, de känns skönt att höra! :)
Börjar bli galen nu. Börjar får för mig att de inte finns någon bebis i mig, haha.

2008-04-07 17:37:51 http://fikasugen.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback