ÄNTLIGEN!

2008-04-01 | 11:40:05
Har haft små ångest i helgen över att jag inte kunnat blogga. Blogg.se verkar ha gjort någon uppdatering, därav avstängningen.

Helgen har varit trevlig. Jag har mest varit med C men också hunnit med ett meandi party med lite fina inköp. Blandannat den här. Den här köpte mormor en varsin till E och N. Jag fotade en hel del på partyt men glömde självklart kvar kameran hos min kusin, aj aj aj!

Idag är jag och Engla Pengla hemma och myser. Har inte träffat henne på hela helgen eftersom hon varit hos sin pappa så vi passar på med en till ledig dag :)
Engla blev super glad när jag kom imorse och skulle hämta henne, hon flög i armarna på mig! Sen gick vi till video butiken och hyrde en Bullerby film till Engla och frimärken till de kvarvarande tradera paketen.

Ska uppdatera mer nu gott folk, det lovar jag :) Bilder (från mobilen då) kommer senare, och har ni tur kanske en film ocks!

Puss

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback