grattis bror min ♥

2012-03-13 | 08:56:51



grattis albin på 8 års dagen, hipphipphurra på din da´:)

mars är en månad av födelsedagar i vår släkt. jag fyller den 11, albin den 13 och mamma den 14, haha! annars är vi rätt utspridda över året men just mars har blivit lite mer späckad!

vid tio i sju imorse fick jag ett mms av pappa med en bild på en glad albin som öppnat paket i sängen. han sitter med kanske den absolut bästa presenten i famnen och ler stort, michael jackssons bok, vilken grej! om ni bara visst hur min bror älskar michael, det är smått sanslöst.

han kan dansa till michael med sitt wii i timmar och han studerar hans videos in i detalj och springer runt och kör michael greppet i grenen stup i kvarten, ts! man kanske ska ta sig in til punkt shop på sergelgatan och köpa en tröja med michael på som födelsedagspresent? tåls att tänkas på!

hoppas du blir firad som få över på ön - saknar! ♥


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback