första mars!

2012-03-01 | 09:39:26


engla älskar att klättra i det här trädet ♥

gotland har varit fint. det har varit vår den ena dagen och snöstorm den andra, precis som februari ska right? igår sken solen så det värmde och man får verkligen en sådan energi av det! dock så vände jag på klacken och tog lite snopet flyget hem på kvällen igår. englisen valde att stanna kvar! :)

min lillasyster är kvar till imorgon och då vi inte hunnit med att åka till simhallen så ville fröken stanna, ok för mig! jag ska jobba lite idag och sen imorgon ska jag försöka fixa hemma. englas rum måste kommas i ordning och soffa MÅSTE hittas. haha vi har liksom en fotölj i mitten av vardagrumet som vi delar på! inte hållbart!

allting är ju lite lättare när man inte har en frustrerad och uttråkad 6.5 åring runt benen! det går inte att komma undan .. jag hoppas att denna helgen ska resultera i att hemmet blir "helt" klart med alla pågående projekt i köket. jag går ju mest runt och lullullar, haha. upp med en liten tavla, dit med en liten kudde .. ja ni vet.


Kommentarer
Hondjuret

6.5 år?

Var hon inte nyss fyra? Vad hände?? :o

Snopet! haha! :)

2012-03-01 11:02:41 http://etthondjur.blogg.se/
Anna

Vart på Gotland bor din pappa? :)

2012-03-03 20:34:47 http://luene.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback