nytt soffbord?

2012-01-19 | 07:32:37


bild lånad från iilva.se & simplicity

bor trayla iilva.se 949kr

vi har troligtvis väärldens största soffa! den är enorm och faller mig egentligen inte riktigt i smaken - men hey den är rätt praktisk (sen när tänker jag praktiskt?). vi köpte den när vi flyttade in i lägenheten av christians bror som bodde här innan och redan då kände jag inte alls att den kändes "rätt".

det är en klassisk divan-soffa som varannan svensk har idag och jag vill ha en ny, fräsch och helst vit soffa till den nya lägenheten men det kommer nog dröja lite. så som vi planerat att göra med vårat kök kommer leda till att det inte går att ha den här soffan i de nya vardagsrumet för det blir liksom ingen fri vägg som man kan ha med tv framför. så ja det kommer leda till ny soffa hur som, men vi måste prioritera lite i dagsläget :)

en sak som jag vill byta ut pronto är vårat soffbord! vi har idag ikeas liatorp med glasskiva och det är tyvärr på tok för stort för att ha vid vår nuvarande soffa och sen är jag bara trött på det. så nu är äl planen att sälja det för en liten peng och köpa bordet här över, ilvas soffbord trayla. jag tror det skulle vara lagom stort för oss och det skulle även passa om man byter till en icke divan soffa :) så ja, högst bjudande? ;) haha!


Kommentarer
Andrea

Ska du och Engla vara med i tv 3? Mammor och mini modeller?

2012-01-19 08:05:43
emily

nej. tycker du det känns som ett forum för oss?

2012-01-19 08:15:01 http://emslo.blogg.se/
Alexandra

Jag har också spanat in det bordet och det ligger inte långt borta! :) behöver ett nytt bord nu när C snart börjar resa sig emot allt och det vi har nu är så ostadigt så det är inte klokt - däremot är det svårt om msn ska ha det vita eller svarta! Det svarta är snyggt till en vit soffa men våran är mörk grå så det får i så fall bli det vita :)

2012-01-19 08:33:50 http://thesmalltowngirl.se
♥ En pojkmammas vardag ♥ Livet på torpet

Superfint! Och jag är inte heller den som tänker praktiskt ... snyggt går i första hand ;) tur att man ibland har en sambo som står för den praktiska biten. haha!

2012-01-19 09:45:06 http://edvinsmamma.wordpress.com
Jeannine

Du och Engla passar verkligen inte med den serien!!!

2012-01-19 11:35:22

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback