beställt & klart

2012-01-13 | 07:31:57


bild lånad från hemnet.se - tapet vårklockor från svenskttenn.


nu är tapet till köket och tapet till årat sovrum beställt och på väg hem! ja beställde från tapetorama som jag vet är snabba och, billiga och bra. nu hade dom också rabatt på hela sitt sortiment så ja det blev några 100-lappar billigare än tänkt :) och tapeter är ju inte direkt billiga .. eller inte dom jag vill ha iaf, haha.

det blir vårklockor från svenskttenn till köket (se bilden!) och liljekonvalj från sandberg till sovrumet! det kommer tapetseras 2 väggar i sovrumet, eftersom jag, som ni säkert vet vi det här laget, inte gillar fondväggar!

som jag skrivit tidigare så blir det ju det i köket men de finns liksom inte så många alternativ .. men jag har kommit på ett sett att komma ifrån  det trist iaf, ni kommer få se så småningom :)


Kommentarer
Maria

Vilka underbara tapeter!

Ska bli kul att se det färdiga resultatet :-)

Kram kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback