no bowling baby.

2012-02-18 | 17:57:28

för er som  undrar hur englas rum ser ut. ja så här. kaos!


tanken var ju den att vi skulle bowla idag. det har talats om det länge och nu skulle vi göra slag i saken när det bara är 3 min ner till bowlinghallen. sen att stackars engla har en mamma utan framförhållning gjorde att den planen gick i stöpet. sundbybergs bowlinglag .. typ? hade abbonerat varenda bana på stället! såklart!

"mamma jag sa att du skulle ha bokat!"
sa en gråtandes engla.

dååååååligt samvete och christian kom upp med idén att kista har bowling på o'learys. ja! off we go och kommer upp till en smockad bowlinghall - såklart, igen. nu var engla lite mer lugn och sansad och säger snällt framför kassörskan "mamma nästan gång gör du som jag säger och bokar innan. du måste förstår det nu!"

haha jag kände mig lite dum och sen gick vi och köpte en jojjo till engla och kalaspresent inför morgondagens kalas. lite glass på det och engla var på banan igen. men galet vad dum jag känner mig! klart man bokar!? jag är inte mitten av universum, den ända människan på jorden. varför ska jag alltid tro det?

nu är det utlovat bowling framöver - MED framförhålling = bokning!!!


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback