vårat nya skåp ♥

2012-04-16 | 17:05:23

nyfyndat skåp i vardagsrummet!

i torsdags var jag runt på myrorna, stadsmissionen och loppis garaget här i sumpan. som i princip alltid när jag är runt och kikar så är det inget speciellt jag är ute efter. oftast så är det också lite dyrare på seconhand butikerna närmare stockholm och det kan göra mig rätt irriterad, när man väl hittar något så är de ofta överpriser!

loppis garaget är bra på det viset att det är folk som hyr små bås eller bord där de har sina atteraljer och prylar till försäljning. det finns det mesta och de skiljer sig en del i pris från bord till bord.

det är dock en hel del möbler där som jag tror att han som äger stället köper och sedan säljer vidare (dödsbon). jag har tidigare köpt små saker där som fat och linnehandukar. denna gången blev det en större apparat som christian med nöd och näppa fick komma och frakta hem i bilen :)

nu står mitt fyndade (japp detta hade ett väldigt skapligt pris!) skåp på plats i vardagsrummet och jäklar vad jag älskar det! de går i samma gustavianska stil som vårat matbord och passar in perfekt ♥

Kommentarer
malin

hej!

vill först och främst bara säga att jag tycker du har ett väldigt fint hem och en oerhört söt dotter :) har läst din blogg rätt länge nu och kikar in titt som tätt för att se om du lagt upp nåt nytt inlägg med fina bilder. nu till min fråga; var har du hittat den där fina lampan? har letat som en galning efter en liknande men inte hittat nån. skulle bli jätteglad om du svarade :)

kram

2012-04-16 22:02:45
Emily

Tack för fina ord, det värmer :)



Lampan köpte jag på stadsmissionen! Har sprungit på ett par sådana efter hand också se de verkar inte omöjliga att få tag i! Lycka till :)

Kram!

2012-04-17 07:36:54 http://emslo.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback