tack för inspirationen, emma!

2012-04-14 | 08:56:22


pompoms hemma hos emma

det var hos emma, som bloggar på damernasvärld, som jag fann den här bilden och föll pladask för pompoms! igår kom både min beställning från inreda.com och barnklassiker (kaninlampan) på posten i form utav två avier som christian åkte och hämtade ut :)

kruxet är dock att dessa fantastiska små skapelserna kommer i ihopvikt papper. med en pinne. that's it! sen ska man på något vänster få ihop dem till bollar .. jag har inte klurat ut hur ännu?

jag funderar på om jag ska vänta till lisa kommer och sätta henne på den pucken, haha! jag har inte ro idag att sitta och pilla med tunnt silkespapper. här ska fixas snittar, städas det sista och absolut inte ta mig utanför dörren. vilket jävla väder rent ut sagt! hoppas våra gäster vågar sig ut till kvällen .. kanske skiner det upp?


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback