sänggavel

2012-04-18 | 08:55:15


vårat sovrum med den nya hemmagjorda sänggaveln!

förra veckan gjorde jag en sänggavel till våran säng. det är något jag tänkt på ända sedan vår förra lägenhet men där kom jag aldrig riktigt till skott. nu är den äntligen gjord och på plats!

jag gjorde en rätt enkel modell som man slipper fästa i väggen utan ställer direkt på golvet. jag kan tänka mig att jag kommer komma på den briljanta idén att byta tyg på den inom en snar framtid och kanske även flytta runt lite och då är det optimalt med en som bara står.

jag använde ett möbeltyg i crémevitt som jag häftade på en spånskiva som jag satt fast ett stoppnings tyg på. simpel as hell! dock så ska jag hammra på möbelspik i guld men för det behöver jag ett långt vattenpass :)

när den är helt klar ska ni få en helbild! nu blir det bara en sneakpeak :)


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback