påskhelgen ♥

2012-04-10 | 07:58:39


påskmiddag hos mamma ♥

vilken härlig påshelg detta har varit! den har inneburit mat, mat och ännu mer mat men också massor av skratt, härliga samtal och umgänge. vi har farit runt lite och kört christian familj på påskafton och min familj (mamma-delen) på påskdagen! rätt skönt att åka runt och bli serverad god mat och dryck ;) haha.

i år har det varit mattes påskhelg och vecka och det har känts rätt tomt utan min engla. dock så har tiden sprungit och när jag pratat med engla så verkar hon ha det tiptoppen så jag har liksom inte hunnit med att tänka på hur mycket jag saknar henne! jag hoppas veckan till söndag också kommer gå fort fort ♥

igår körde vi en riktig "fixar" dag hemma! vi fick upp hylllor, englas tv, städade, spacklade tak och handlade delar till en sänggavel! så skönt att komma iordning med saker som bara blivit liggandes. mitt 25-års firande närmar sig och då vill vi ha de hyffsat klart här hemma .. 5 days to go!


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback