de där med sovrummet

2012-04-14 | 09:11:09


vårat sovrum (utan sänggaveln!)

jag och min fina lisa sågs i veckan och delade på en flaska vin nere på nybergs i sumpan. som alltid så disskuteras det allra mesta och när vi inte setts på ett tag så finns det liksom inget stop! en sak som vi tog upp var min tanke om att det börjar bli klart hemma, men inte sovrummet! som jag även skrivit om tidigare.

lisa hade en helt annan bild än den jag har. hon sa att hon tycker nog att sovrummet är det som känns allra mest färdigt!? haha! "lite tavlor bara" sa hon .. det fick mig att fundera lite. nu när jag fått upp vår sänggavel (tyvärr är bilderna från innan den kom upp, får visa senare) så börjar de faktiskt kännas rätt ok!

som lisa sa så behövs det lite tavlor och kanske några krokar men sen är vi kanske i hamn? jag hittade en fin tavla i torsdags när jag körde en liten vända i de närmsta secondhand butikerna men jag slog aldrig till. jag har sjukt svårt för att veta vad jag tycker om i konstväg .. christian tankar ska vi inte ens prata om!

han har fått för sig att en alfred hitchcock tavla vore fint i vardagsrummet!? där denne håller i en död kanin .. behöver jag säga mer? den där trippen till fotografiska kanske vi skulle ha skippat vid närmare eftertanke!


Kommentarer
Frida-FantastiskaMamman

Älskar tapeten.....suprfin!!



Jag tycker man känner när ngt är färdigt,

man kan inte sätta fingret på det utan man

känner sig bara nöjd..



ha en fin lördag med dina hjärtan...



Kramar

2012-04-14 10:10:36 http://fantastiskamamman.se
Jennie

Hej Emily.

Nu måste du lägga upp en bild på sänggaveln, är ju super nyfiken.

2012-04-15 09:22:40 http://jencie.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback