söndag

2011-09-25 | 18:38:57


finaste ungen min! kommer hem imorgon från dadie ♥

söndagar brukar jag känna mig lugn i kroppen och lämna hemmet åt ett stökigt öde. anledningen är att jag alltid är ledig måndagar och brukar ta tag i veckostädningen och den översvallande tvättkorgen då. det är annat den här måndagen då jag har ett kul och spännande mission på vårat huvudkontor imorgon :)

har försökt plocka lite hemma idag men efter christians syster elins inflyttningsmingel igår så kanske inte krafterna riktigt är på topp om man säger så .. hehe. tror vi trillade in hemma hos dem efter fyra snåret någon gång. efter en härlig bubbel orgie hemma hos dem så begav vi oss nämligen ner på stan ...

det känns idag.

ingen tvätt kommer tvättas men jag har plockat undan och försökte torka av och vattna blommor. av någon anledning så har jag fått en enorm fettisch för blommor och har otaliga krukväxter och snitt blommor runt om i lägenheten! jag älskar det men jag är inte helt hundra på att ta hand om dem alla .. jag glömmer dem lite för lätt! 


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback