LEGO!

2011-09-19 | 08:40:50


engla min lilla lego-brud!
lego från lekmer

min lillebror albin är en lego kille - deluxe! han kan sitta och pilla med sina ninjagos i timtal, han blir knappt kontaktbar när han kommer in i det. i somras när vi var på gotland så hade engla lite svårt för just det, hon ville ut och leka, hoppa studsmatta och bada i poolen medans albin satt där och pillade.

men nu hörrninini, nu ska ni få höra! igår hämtade vi ett stort paket från lekmer.se och där ibland klänningar och cd-skivor så låg bland annat den här stora lådan med lego! lekmer har nämligen en gigantisk lego kampanj just nu med kläder, leksaker, lunchlådor och möbler för upp i mot 60% rabatt!

jag beställde somsagt hem den här lådan och engla har bokastvligen suttit som klistrad vid den! pillat, donat och byggt! jag är mäkta imponerad av hennes fingerfärdighet och legos invärkan på barn och vuxna också för den delen haha :) haha inte trodde jag att min lilla pollypocket-tjej skulle fästa sig så vid några lego klossar?

christian smög in lite titt som tätt igår och satte sig med engla på golvet och pillade och byggde. tror det här kan gynna hela familjen ;) hehe! lekmer har även en tävling om en resa till billung och legoland på sin facebook sida just nu. alla med lego älskande ungar - in och tävla med er! svara på frågor och skriv en motivation vettja!

här tävlar ni


Kommentarer
Anna

Jag älskar Lego! Vi har massvis med lego som Ellicka ofta sitter vid. Dock har jag märkt att varje gång vi får manligt besök 20+ fastnar dom ofta vis båtar lego och blir okontaktbara. ;)

2011-09-19 13:10:56 http://luene.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback