la petite magazine

2011-09-05 | 11:02:53


pix från la petite mag

minns ni att min lilla grisunge gjorde en andra plåtning för la petite magazine för ett tag sen? hon skulle se ut som en liten movie star, eller det var iaf temat! det gick ju fort fort att ta bilden då engla var så där halv glad över att ha vääärldens stickigaste tröja på sig, haha. men visst blev den fin? i like iaf.

jag gillar att henke, som fotograferar, alltid lyckas fånga något lite extra på bilden, som den här. engla gör alltid så där med läppen när hon är suris, haha! vet inte hur många bilder me den minen ja har, dock inte lika fina :)

nu längtar jag efter att få bilden på posten som en förstoring :) jag har just ramat in den andra bilden hon tog för la petite mag och ställt upp på englas tavellist - såå fin!


Kommentarer
Hondjur

Åååh! Det där kan vara en av de coolaste bilderna på lilla Engla! Helt underbar! ;) <3

2011-09-05 12:37:39 http://etthondjur.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback