snittblommor

2011-10-29 | 09:54:11


hemma hos oss idag ♥

jätte fint av mig att fixa iordning här hemma, storstäda och plocka undan innan vi ska bege oss mot sicilien idag, haha. men jag kunde inte låta bli! christian kommer iaf vara hemma och få njuta av nejlikor och tulpisarna jag fick av lisa igår ♥ jag har så fina vänner och kollegor som tänker på mig och skickar små paket och ger mig krya-på-mig-blommor.

nu har vi packat iordning lite här hemma och englas väska är proppad! min gapar lite små tom då jag inte vet vad sjutton jag ska packa ner? citodon check, värktabletter check - haha!

det är ju lite svenskt-sommar väder där nere och då är det väl bäst med en blandning mellan lite tjockare kläder och tunna. jag som slängt ner alla ballerinaskor i källaren. åh åh nu måste jag bege mig ner dit också. suck! 


Kommentarer
julia

åh va fint ni har hemma :)

2011-10-30 20:36:38 http://juliasbullar.blogg.se/
mor

Hmmmm.... jag håller med C här finns en och annan vas.

2011-11-07 15:15:36

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback