mardröm från helvetet.

2011-10-24 | 09:32:57


världens bästa engla viola aurora ♥

det var länge sen jag drömde mardrömmar, väldigt länge sen. jag hade en period där jag drömde hemskheter var och varannan natt och jag var trött konstant för att jag vaknade och oroade mig för allt och ingenting efter någon knasig dröm. sen fick jag en drömfångare av lisa.

jag fick den när hon kom hem från new york sist och jag hängde direkt upp den i vårat sorum, på en väldigt ostrategisk plats, men jag inbillar jag att den har fullföljt sitt syfte. nu när vi hade visning av vår lägenhet så la jag ner den i en låda i sovrumet istället .. tror inte jag skulle ha gjort det, eller ja skulle ha tagit upp den efteråt iaf.

inatt har jag drömt något liknande det som hände på utöya. jag var på något som liknade ett läger och det var fullt med barn och vuxna. jag hade engla med mig och min syster var där med nova. helt plötsligt så fick vi nys om att "dom" var på väg och alla sprang som yra höns för att hitta sig ett gömställe.

jag tröck in engla i en garderob och ville att hon skulle sitta där men hon hade något hon bara måste göra och sprang i från mig samma sekund som "dom" hade kommit. det kändes som det gick flera timmar och jag lyckades gömma mig i skogen. efter timtal så hittade jossan mig med nova där - men engla var borta.

man hittade henne aldrig, ingen kropp eller något. hon var bara borta. sen har jag gråtit. jag vaknade någonstans här och försökte komma i från den här drömmen men när jag somnade om vid 5.30 så var jag där igen. jag grät och jag grät, det fanns ingenting kvar .. ingenting att leva för, engla var borta .. finns det något värre?

nu jävlar åker drömfångaren upp igen - jag är helt skakis!
love you engla ♥


Kommentarer
Hondjur

Men fy farao, vad hemskt! Kan ju inte finnas ett värre öde än det som hände på Utöya!

Kram på dig gumman och skynda upp med drömfångaren!!

2011-10-24 14:00:51 http://etthondjur.blogg.se/
Jeannine

Jag tror helt klart att den ska upp igen!! Häng en i Englas rum med:) För säkerhetsskull!

2011-10-24 14:54:49

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback