lego lovers!

2011-10-11 | 21:58:44


englas favorit lego från lekmer.se

sen engla fick hem sin legoburk från lekmer så har hon varit som fast! hon bygger små hundar, trädgårdar och hus. hon sitter ofta på golvet i vardagsrumet med legot utspritt runt sig och pratar för sig själv ♥

lekmer hade ju en jätte legokampanj nyligen och det var då den här blev beställd. dock så måste jag säga till alla mammor och pappa som aldrig köpt lego till sin/sina kids att det banne mig är ett måste! :) engla kan vara sysselsatt i timtal och hon får även med sig christian på kuppen, haha. de sitter och bygger o bygger ihop.

nu har lekmer ninjago kampanj och jag funderar lite på om jag ska fynda något åt min lillebro albin? han är ninjago fan-deluxe! han har hela sitt skrvbord smockat med små små delar till olika uppsättningar.

ninjago är verkligen svinigt dyrt men nu var det lite bättre pris på dem på lekmer. kanske att man ska beställa en tshirt eller något ist för ännu mer mini-bråte? vore ju inte helt fel till sicilien kanske :)

här hittar ni ninjago-kampanjen


Kommentarer
Emelie

Är du sponsrad av LekMer? :)

2011-10-12 09:25:22
emily

emelie - vi får prova en del saker för att se om det är något att tips om :) thats the deeeeal :D hur kul som helst eftersom man provar saker man kanske annars inte hade gjort?

2011-10-12 09:34:39 http://emslo.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback