nya bordet!

2011-11-28 | 20:15:44

secondhand fyndat bord!

nu var det drygt en vecka sen det nya bordet fick flytta in i vårt kök och oj jäklar som jag älskar det! äldre, gustaviansk stil som klippt och skuret för oss. det finns även en till iläggsskiva så jag tror nog vi kommer kunna sitta 6-8 pers i det nya köket i sumpan sen! där kommer ju bordet stå "fritt" utan någon kortsida mot väggen.

på samma ställe som jag fyndade bordet för 800kr köpte jag två stolar i helgen. ni ser de yttersta? för en hundring blev det våra så att det enbart var två stycken gör mig inget .. jag gillar att missmatcha med lite olika! dock absolut inte våra lanni stolar från ikea. wauuk! någon som vill ha? kom och hämta! haha.

nu längtar jag bara galet till att få flytta med bord, stolar och allt annat pick och pack till vår nya lägenhet. mindre än två månader kvar och julhelgerna nalkas. det kommer gå fort .. right?

Kommentarer
Linda

Åh vilket fint bord, snacka om kap om du fick det för 800 kr!

2011-11-28 20:54:07 http://headlong.blogg.se/
Anna

Så fint! Jag är uppväxt med att min mormor och morfar hade ett sådant bord. Jag tycker dom är jättetjusiga! Du har verkligen gjort ett jädrans kap! :D

2011-11-29 13:45:47 http://luene.blogg.se/
Em - Mamma till Malva & Tvillingar i Magen.

Vad lustigt; jag stod & kikade på ett exakt likadant bord på loppis i lördags - fast i Göteborg :) Så fint!

2011-12-01 14:04:11 http://mammaochbullen.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback