sea of converse ♥

2011-05-05 | 21:45:15


converse yra när lisa landar från new york ♥

imorse landade lisa på svenskmark efter att ha spenderat dryga tre veckor på andra sidan atlanten. minns ni att jag var där för exakt ett år sen? och som jag saknat henne ♥ visserligen så kan det gå så lång tid utan att vi ses när hon är hemma men det blir på ett helt annat sett när hon inte finns i närheten what so ever!

jag hade inte tänkt att hon skulle köpa annat än converse till engla från NY men det slutade med bra mer än så. bland annat ett par till mig och en fantastisk skapelse för american apparel. åh!

när jag upptäckte att dollarna låg på ynka 6.25 så blev det liv i luckan haha! imorgon ska jag iaf förbi henne på kvällen och kramas med henne och snacka lite skit. förhoppningsvis så blir det vin på min ballkong snart men ja vädret tillåter inte riktigt just nu så vår fredagsplan blir lite skjuten på .. haha. tack för frakten älskling ♥


Kommentarer
vintageRetroPrinsessa

Åhhh vad lyxigt :) snygga oxå :)



Ang Pop tunikan till madicken köpte jag det på en Pop köp och sälj sida på nätet :)

2011-05-06 11:32:17 http://bambii.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback