50%

2011-05-20 | 18:44:57

gardiner från h&m home 149 kr

både jag och min granne linda har köpte de här gardinerna från h&m homes hemsida. vi disskuterade dem senast igår och lindas ligger fortfarande nerpackade lite fint tills hon kommer fram till var det ska sättas upp. mina har jag satt i sovrumet och det passar fin fint! det är väldigt tunna och skira.

idag fick jag sms av linda "halva priset på våra ros gardiner på hm .." mindre glatt! kan förstå henne, det ligger fortfarande i påsarna också har tiden gått ut .. jaja, tips till er iaf! det är smått fantastisk.

Kommentarer
Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Åh, vilket bra tips!! Dom var verkligen jättefina :) Så himla typiskt att dom kommer på rea efter man har köpt dom, det händer alltid mej ;)

2011-05-20 21:38:42 http://sagabus.blogg.se/
Nina

Fina bilder, klänningen är helt underbar =)

2011-05-23 10:58:29 http://petitfashion.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback