happy b-day!

2011-03-20 | 08:29:04
för ganska exakt ett år sen så flyttade jag, engla och christian in i den lägenheten vi bor i idag. jag kommer ihåg hur spänd jag var och hur alla förväntningarna ständigt slog i taket! det enda jag önskade mig - och fick, när jag fyllde år var saker till hemmet. gud vad glad jag är idag för alla samlingar jag gjort och allt som mamma och släkten 'prackat' på mig vid konfirmationen, studenten, julaftonfiranden och födelsedagar :)

idag ska vi ha firande för mig eftersom jag fyllde år förra fredagen, men flydde landet, haha. jag och lisa körde en wekeend i london och firade mig på bästa sett med bellinis och tapas mat, åh!

men idag kommer iaf familjen över på luncha + fika och till kvällen kommer c familj förbi. engla som har haft nova sovandes över springer runt och säger "mamma, men tårta då? ska du inte ha någon? va?" nä ingen tårta, de blir min favourite chocolate chip cake :) nami! till lunch blir det smarrig pastasallad med curry.

kanske ska städa nu? tjejerna har röjjt järnet och det är lite upp o ner här ska ja säga .. hjälp vilket röj med två 5.5 åringar! underbart såklart men det är mycket tjaffs och tjivandes oxå. vem sa vad om vem, hur och när? haha


söta små tjejerna igår kväll med lördagsgodids o mys ♥


Kommentarer
Evelina

Grattis i efterskott söt! Hoppas att ni mår bra och att vi ses snart! Kram kram

2011-03-20 10:38:31

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback