she's home!

2011-03-05 | 08:00:36

nu är lilla ♥ mitt hemma igen

 

igår eftermiddag kom m med engla till mitt jobb! åh jag blev så lycklig när jag hörde "mamma!!" utifrån korridoren :) finns det något som värmer mer än när man får hem sin lilla efter en tid borta? det var som kim sa när vi luncha här om dagen "jag förstå dig verkligen nu när jag oxå har barn. jag kan föreställa mig hur de är att inte ha sitt barn hos sig på ett helt annat sett". och det är väl så? rätt svårt att föreställa sig. 

och ja, speciellt om man inte är van vid det. engla har ju gått tbx till att vara hos m varannan helg fredag-måndag. förut hade vi ju from torsdag men det här passade bättre .. för mig gör det inget, såklart men det gör att en vecka känns som en halv evighet! i sommar blir de ju som förra sommaren 2x2 veckor .. gulp! men de går fort

igår hade vi iaf myskväll delux! vi åt kottleter från linas kasse och sen åt vi jordgubbar, guacamole o chips och kikade let's dance. engla är så söt med alla sin små kommentarer, som när figge dansade "ja du, dom hade då inte övat!" haha! som jag skrattade. sen dansade vi alla danser och försökte hänga med i allt från bollywood till streetdance, ni skulle ha sett oss! sen somnade liten i soffan och jag satt och tittade på henne länge länge ♥


Kommentarer
Anna

Ni är så himla söta tillsammans :)



Har nyligen hittat till din blogg & jag fullkomligt älskar den. Du ger sån himla härlig inspiration & man blir så glad av att titta in här.



Hoppas ni har en underbara helg :)

2011-03-05 19:10:43

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback