energi?

2011-03-17 | 17:36:31


engla på plåtning för PUB i måndags - minns ni miljön?

jag har verkligen inte varit speciellt produktiv idag måste jag medge. lisa har varit här en sväng med present till engla från london och kikat mio min mio och ebba o didrik med oss. jag har plockat ner tvätten från tvättstället, plockat med disken, gjort falukorv med någon influens från linas kasse och satt en bröddeg. thats it. oftast när jag är hemma med engla så får jag någon form av energikick och springer runt som en full höna här hemma!

egentligen behöver jag byta lakan, dammsuga och sätta igång en till tvätt. kanske skulle jag tom behöva tvätta golven? c hade någon form av förfest här i helgen när jag var borta och ja, hm, min c och städa (eller ens se att det behövs städas!?) går inte hand i hand som man ibland kunde önska. "jag har faktiskt dammsugit överallt" sa han när jag kom hem .. yeah right! var? (det såg ut som en bomb släppts i mina ögon)

ska baka ut degen nu och få igång kycklingburgarna vi ska äta till middag. vi har verkligen fastnat för linas kasse och vi lär fortsätta till sommaren då jag alltid tycker det blir lättare att komma på rätter och finna inspiration. den här veckan var det riktigt smarriga recept och alltid en utmaning! ett glas rött och lemarc så kör vi.


Kommentarer
Emelie

Hejsan!

Läser din mysiga blogg dagligen.

Och idag när jag var in på H&M med min 5 åriga son så fick han syn på reklambilden på Engla och säger "Åh gud vilken vacker tjej. Jag blir nästan kär i henne" och då berättade jag att jag visste att hon hette Engla och att jag brukade läsa om henne på datorn. Han tyckte att det var det vackraste namnet han någonsin hört och ville titta så fort vi kom hem igen. Och nu visade jag honom nyss bloggen och han satt och suckade och log fånigt och sa "åh hon är grymt vacker" till varenda bild. Så din dotter har fått en lite beundrare ;)

Ha det gott!

Kram Emelie

Hondjur

Full höna? Haha!! Gumman.. du är för söt! ;)

Dessutom behöver man lite slappdagar ibland. Så det så!!

2011-03-17 18:40:28 http://etthondjur.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback