"äntligen så har jag långt hår, mamma"

2011-03-15 | 09:21:36

det här är engla - lycka

sen vi såg trassel så har fokus varit på att spara ut sitt hår så det blir som rapunsels. hon har försökt övertala mig att hon faktiskt inte behöver klippa sig förens hon är vuxen, hon vill ha släpandes långt hår :)

när jag och liza gick in på disney store i london för andra gången så hade vi bara ett mission, en lång rapunsel peruk! och självklart hängde den där och ropade på engla :) 10 pund är ingenting för den lycka som seglade sig i englas ögon igår. hon var helt till sig när hon fick den på sig och sa om och om igen "mamma jag vill aldrig någonsin ta av mig den här, det här är mitt hår nu! jag tänker sova med den jämnt!!"

hon fick inte sova med den men vid 06.30 imorse stod hon vid min säng med peruken på sniska och bad om en smörgås :) sötnosen ♥ jag och c kunde inte sluta fnittra åt henne igår och hennes ständiga tillflykt till spegeln.

peruk disney store

Kommentarer
Anonym

gullunge :-)

2011-03-15 10:07:39
En pojkmammas vardag ♥

Men finaste Englan!! :)

2011-03-15 12:13:09 http://edvinsmamma.wordpress.com
Mumin

Hon bara är för vacker o gullig.Vi är mycket uppe i 'Tangled ' here also.And a birthday this Sat.Guess what one of the gifts will be?

2011-03-15 16:47:01

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback