moviestar!

2011-06-20 | 10:06:59


litte moviestar ♥

som vanligt så går helgen forta än blixten och både datorn och bloggen har fått sig en stunds vila! nu är vi back on track hemma och jag har äntligen börjat få ordning på tvätten, städningen och ja ni vet .. allt!

i förra veckan gjorde engla en plåtning för la petite, minns ni tidningen på nätet? engla gjorde en bild för dem i höstas då hon hade en blombukett i famnen och en skog i bakgrunden? well den var fantastisk (tycker jag) och nu fick vi erbjudande om att gör en till för dem. ett jobb på ca 1 timme, helt OK :)

den här gången var det old movie pix tema och engla såg ut som en liten primadonna, helt sagolik! dock så var tröjan stickig och fröken var inte helt nöjd över det .. snabbt gick det iaf och jag längtar tills jag får bilden på posten! de är nämligen betalning, en förstoring av bilden :) lite kul för de gör man ju inte annars själv.


Kommentarer
Mali - just me

finaste!

2011-06-20 21:28:43 http://mali-mylife.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback