gotland here we come!

2011-06-28 | 09:41:10


längtan är total, semester moodet infinner sig så smått ..

på söndag åker vi över vattnet till gotland igen, äntligen! det innebär en veckas semester för mig - jobb en vecka - 3 veckor ledigt! åh fy sjutton så efterlängtat detta är :) det är knappt jag förstår de själv. jag längtar efter de enkla livet, när klockan inte har betydelse och dagarna trillar in på nätterna. åh!

det har varit körigt med våra biljetter över till öin då jag var lite sen med att boka .. hm! iaf så har det löst sig så att vi kommer åka på söndag, efter englas kalas (en bra bit efter) vid 23.30! kanske inte helt optimalt med nattfärjan men det är både billigare och härligare att vara hemma på englas födelsedag så det var de bästa alternativet.

jag och c har iprincip ingen semester ihop i år, alls. han har inte så mycket semester innerstående och har tagit ut en vecka i augusti när han ska åka med sina killkompisar till puerto banus. trist som sjutton men jag har väl vant mig vid tanken nu .. vi har pratat om en weekend till barcelona eller något ..

på söndag följer iaf min finaste lisa med till gotland! hon stannar till fredag eller om det var lördagen? jag åker hem på måndan den 10 juli då engla ska åka med morfar över till danmark och gå på legoland ♥ tror ni ungen längtar? känns skönt att engla slipper åka hem med mig och gå på dagis för jag ska jobba .. hennes sommarlov bli rätt långt och innehållsrikt nu :) gotland-legoland-skärgården-spanien! snart så ..


Kommentarer
Anna

Vad sotis jag blir! Vill också åka dit. Men det är så dyrt och svårt och få biljetter som matchar in med sin ledighet. 3 veckor tills bebisen kommer, och vill helst inte råka ligga på gotland i en stuga med 20 andra släktingar till sambon och krysta. Hoppas ni får de härligt iaf! :)

2011-06-28 21:24:31 http://luene.blogg.se/
juliajosefinkraaij.blogg.se

åh, allt låter toppenmysigt!!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback