4 dagar ledigt!

2011-06-23 | 17:31:04

mys kväll med martini och chips!


äntligen lite ledighet ♥ jag känner mig rätt slut i kroppen efter den här veckans arbete med allt vad rea innebär :) hur fantastisk de än är med människor, försäljning och snabbapuckar så skriker kroppen av matthet ibland. nu har ja och engla satt på trassel, ätit en varsin salami macka och intagit semester-mood!

jag har hällt upp en martini och engla har fått en skål med chips och en barbie tidning. hon varvar att sitta stilla i soffan och kika på bildern och göra pyssel med att stå framför tvn, hoppandes, skuttandes och härmandes rapunzel i trassel. hon är så söt ♥ kikar bakåt titt som tätt för att se om jag ser hennes lek ;) i love u!

nu inväntar vi christian som ska komma med take away thai! en pad thai dagen innan midsommar är bara ett måste! jag har ingen energi till att ställa mig och laga mat idag, inte alls!


Kommentarer
Hondjur

Ha finaste midsommarfirandet söta Ni! och njuuut nu av din martini, din ledighet och lilla engla! <3 Kram på Er!

2011-06-23 21:12:18 http://etthondjur.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback