sommarlov

2011-07-18 | 08:27:24


underbara gotland!

första sommarlovs dagen idag ♥ vi kallar det sommarlov ist för semester nu, känner mig betydligt mycket yngre då, haha! engla hon har nog the time of her life på sitt sommarlov, hjälp vad den ungen får göra och uppleva saker! förra veckan när jag var hemma och jobbade så bilade hon med morfar och familjen till legoland!

att den större delen av resan bjöd på "häll regn" som marie smsade, verkar inte ha stört henne. de gick på legoland två dagar och ingen av barnen gnällde trots omständigheterna, vilka små hjältar!

nu kommer hon hem på onsdag igen och oj som jag saknar henne! förra veckan bara sprang förbi med jobb och aktiviteter (jag och c kom fram till att vi satt i vår soffa sist förra måndagen ..) men nu när jag är ledig vill ja ha hem fröken bums bums! och med henne kanske de fina vädret komma? va är de för grå-skit ute?


Kommentarer
mammaxtre

Vilken lycka att åka till Legoland , det skulle min 6 åring älska.



Ha en skön semester

2011-07-18 14:54:21 http://mammaxtre.blogg.se/
britta bloggar

Härligt det ser ut!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback