bye paradise

2011-07-12 | 08:01:14


lite bittert.
lite surt.

1 vecka har passerat på gotland och hur fort gick det inte? inför en resa känner ja mig alltid spänd och lite pirrig. en vecka, de är rätt länge, man hinner med mycket! visserligen så har vi hunnit med en hel del men vart flög tiden? vädret har varit helt oklanderligt, sol 6/7 dagar och ja känner mig som en liten pepparkaka nu!

som ni säkert förstått så var lisa med mig och engla hos pappa och marie på gotland, inte min c. han har bara 2 veckor semester i år så de blir till att knåpa ihop semester lite på egenhand. det har varit fantastiskt att ha med lisa, få visa henna 'mitt' gotland och hon har även visat mig 'sitt'min fina vän!

nu får jag skippa rosé boxar, solstolar, lek på stranden och ljumna kvällar & nätter. back to work, pepp! nja jag ska inte säga att jag känner mig överdrivet motiverad just i sekunden men jag vet att när jag väl e där så kommer tempot upp och dagarna kommer flyga även denna veckan. 3 veckor semester väntar bakom hörnet ..


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback