xxx

2011-01-22 | 09:56:38

jag är helt slut efter den här veckan. den har varit intensiv, rolig och spännande! dock så är jag inte riktigt med i tempot ännu och igår gjorde något som jag aldrig gjort förut, somnade i soffan - när vi hade gäster! fy jag skäms idag .. men men, så kan det vara ibland när man jobbat hårt och hjärnan är slut på fredagskvällen :)

jag tror ingen har missat rean på polarn denna veckan? jag skulle ju informerat er men bloggen har fått lida lite då det varit fullt ös medvetslös :) men jag antar att ni hittat dit?

har ni gjort några polarn fynd?
om jag har gjort det!

idag känner jag mig iaf lite mer på banan och snart ska jag, jeannine och tjejerna bege oss till skridskobanan. engla åkte förs första gången i veckan med dagis och hon har verkligen fått mersmak :) de ska åka nu tilllsammans med 5 års gruppen varje onsdag framöver, riktigt rolig grej att göra tillsammans tycker jag.

later!


Kommentarer
Ellen

var det första gången ever för engla? :) Gud va kul! Hon kanske blir en riktig isprinsessa sen då!

2011-01-22 12:11:20 http://ellfi.blogg.se/
En pojkmammas vardag ♥

Jag var och fyndade igår! Helt galet vad billigt ... är bara lite sur för att jag blev lite tvärsnäl och höll i plånboken lite för hårt bara ;)

Kramis

2011-01-22 12:17:21 http://edvinsmamma.wordpress.com
Line

Vad roligt, Theo åker också skridskor varje onsdag med sitt dagis :P

2011-01-22 16:47:28 http://svenskafinnar.blogg.se/
Maddy

Hej! Undrade hur mkt rea ni har kvar i eran butik? Och vilken de e.Vart kan det annars vara kvar av rean?

Vore schyst om du kan svara:)

kram på dig

2011-01-27 14:19:42

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback