underbara tulpaner!

2011-01-10 | 21:21:55



när man är sjuk får man tulpaner - så det så! jag har fått 2 buketter och har köpt mig 3 stycken själv. jag älskar att ha färska blommor hemma och tulpaner, mm! jag älskar tulpaner, det påminner om att den här snötäckta uppenbarelsen utanför fönstret kommer komma till en ände. det finns vår i sikte .. om än ganska så långt borta :(

visst, jag brukar verkligen aldrig ha så här mkt snittblommor hemma men nu står varenda passande vas full. åh. när man ändå ska traska runt hemma så varför inte traska runt med lite fina saker att kika på?

igår köpte vi även nytt soffbord och nya köksstolar. det börjar verkligen komma till sin ordning här hemma! mitt nästa drag är att köpa ny tv-bänk så blocket appen är just nu min bästa vän! det är sådana överpriser överallt och jag känner inte att ja riktigt vet vad jag vill ha. på blocket finns ju allt möjligt :) där fyndade vi ex soffbordet!


Kommentarer
Emma

I lööööve tulpaner! Så vårfräscht och fint! Passa på att ta det riktigt lungt denna vecka trots att du vill tillbaka till jobbet.



Kramar!

2011-01-11 14:44:35 http://emmawelin.blogg.se/
Maria

2011-01-13 21:57:16
Maria

Va fint det var med sån där hög vad till tulpanerna!!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback