storstädning delux!

2011-01-17 | 21:05:18


vårat sovrum ♥ englas har ni ju sett


idag har varvat mellan att storstäda delux och jobba framför datorn! en bra kombo när man har abstinens haha :) jag har verkligen vänt upp o ner på hela lägenheten och dammat, dammsugit och gnuggat golv - bokstavligen. det är en sådan jäkla känska när man ställer tbx rengöringsgrejerna, dammsugaren och moppen. lovely! det har riktigt osat av rengöringsmedel här idag och nu känner ja mig bra värld chokladbollar och kaffe ♥

här hemma har vi precis kikat på 'all good things' o myst i soffan, en riktigt bra film förövrigt! nu fick både jag och c en barnslig längtan och cravings efter chokladbollar så det var bara att slänga ihop en sats :) när kidi sover dansar råttorna på bordet, right? då jäklar är det fredag hela veckan .. hua nu får ja ångest haha!

iaf så längtar jag tills jag får krypa ner mellan nytvättade lakan ikväll, de kan var något av det absolut bästa som finns! ja, städningen har verkligen fått lida den senaste veckan av sjukdom och veckan innan då vi var i spanien. tror det var precis innan jul vi städade riktigt ordentligt sist? jag vet skit äckligt! men så blir det ibland .. ett drag med dammsugaren här och där men inte det där riktiga städa städa.

nåja, nu fick ni en liten titt på vårt sovrum oxå :) halvfärdig byrå och en adventsstake som kanske aldrig kommer packas ner? jag kommer sakna ljuset .. kanske får köpa något annat dit? har ju den lilla lampan i hörnet bara ..


Kommentarer
vintageRetroPrinsessa

Älskar då man stor städat :D.

I går hade jag en hel dag på övervåningen :D vart så nöjd så ;)



Ha det finast kram

2011-01-18 07:48:32 http://bambii.blogg.se/
Maria

Fin inredning!

2011-01-18 09:12:54
julia

FYFAN VAD SNYGGGT!

har du lust att inreda min lägenhet när jag flyttar hemifrån?;)

Emma

Det var nog faktiskt bland de finaste sovrummet jag någonsin skådat. Precis i min smak! Mums vad snyggt!



Kram

2011-01-19 20:44:27 http://emmawelin.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback