irritation!

2011-01-25 | 21:49:41

jag vet inte om jag varit på så pissigt humör idag bara för att det har blivit lite upp o ner i min kropp efter att spiralen togs ut? eller vad det kan vara? men sjutton vad irriterad jag varit! det började imorse med små saker och sen på jobbet har det varit bra men sen kommer det nu på kvällen igen. åh! gah.

på jobbet har jag sett till att jag haft fullrulle med att bygga om väggarna så jag inte hunnit tänka eller känna efter. ett bra tips, haha. man ska hålla sig otroligt sysselsatt, då blir det nästan som man glömmer att man är irriterad. men jag förstår inte vad det är? det liksom kryper i min kropp och jag kan bli arg på minsta lilla.

imorse fick c och engla ta några smällar även om jag försöker tygla mig .. men ja, ibland är man inte på topp! men nu är det nog dax att hitta något nytt som kan hålla min hormer i schack. dock vet jag inte vad? engla är ju en liten uppfinning trots p.piller så det blir det inte .. tåls att funderas på och jag vet inte hur jag ska kunna bestäma mig. nu förtiden finns det ju en miljon olika alternativ till just p.pillren .. hm! ingen spiral iaf, de är ett som e säkert.

min stora tjej är så otroligt duktig på att rita ♥

Kommentarer
Nathalie

Om du vill ha något hormonfritt så kan jag verkligen rekommendera kopparspiralen, även fast du skrev att du inte ville ha spiral. Var det så att hormonspiralen inte fungerade för dig? Med kopparspiralen slipper du hormoner och det är då kopparn som gör sitt. Den sitter där i 5 år och är smidigare att sätta in på kvinnor som fött barn. Jag har varit jättenöjd med min :)

Emma

Jag äter Cerazette, älskar det! Får aldrig mens av det. Men vill du inte äta just p-piller så varför inte p-stav? Eller p-plåster? Vet flertalet som är mycket nöjda med just dessa två alternativ. :)



Kram!

2011-01-27 19:37:43 http://emmawelin.blogg.se/
julia

usch då, hoppas att dina hormoner slutar att jävlas! jag är också inne i en sådan period just nu.. skitjobbigt. puss du fina!

Marlene

Jag tål inga prevetivmedel alls, blir som ett åskmoln och helt konstig. Nu är jag inne på min 5e p-piller sort, helt nya på 'marknaden' och de funkar bra! :) ..De är väldigt lika kroppens naturliga hormoner, har en låg dos av dem och dessutom så har man bara mens typ 2-3 dagar på en månad.. Hoppas att du hittar något som passar!

2011-01-28 22:14:49 http://bymarlees.blogg.se/
Hermannolea

Very Good! I love it.

2011-09-14 07:22:55 http://hermannolea.blogmakale.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback