sunny sunday

2011-02-06 | 20:39:23



sanslöst vilken grym dag vi haft idag! vi åkte med linda och björn ut till sigtuna vid tolv tiden och var inte hemma förens efter femton :) vi har gått på isen, ätit våfflor, druckit vin i solen , promenerat och lekt. man blir verkligen extremt barnslig en sådan här dagen när solen skiner och livet leker. engla har busat runt med björn, och lite mer mig me ja e inte lika kul tydligen, de har åkt låssas skridskor, lekt ponnyhäst, ridit på axlar och stått i.

stcakars c har blivit sjuk och kunde tyvärr inte följa med idag ;( han är super förkyld och har ont i halsen .. peppar peppar att det inte kommer över några baciller på mig och engla, vi håller oss på replängds avstånd som birk hade sagt :)

jag måste medge att det är fantastiskt vad man fyller på med energi en sådan här dag. de är väl en blandning av den fantastiska luften och den värmande solen? mer sådana här dagar, tack. vi har redan planerat att flera sådana här dagar kommer :) jag hoppas att ni oxå har fått er del av det fina vädret ♥


Kommentarer
Emma

Åh! Underbart underbart! Kram

2011-02-07 12:06:22 http://emmawelin.blogg.se/
vintageRetroPrinsessa

Åhhh vilken kanon mysig dag :)

så mycket fian bilder :)



Ha det finast kram

2011-02-07 13:11:36 http://bambii.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback