P is for POLARN!

2011-02-24 | 17:33:10

älskade ungen på väg hem idag ♥

 

när vi skulle gå hem från plåtningen idag och engla drog ner mössan över öronen så blev hon överösd med beröm och gillanden. "är den från årets kollektion?" fick jag frågan från en lindex tjej. jajjamensan! dock så svarade jag inte exakt så då jag missförstod och trodde att hon pratade om englas fleecejacka och babbalde om den i någon minut, haha! men sen hamnade vi på rätt spår och japp, den är är färsk i butik nu!

jag älskar polarn o. pyrets eco sortiment och mössorna och tshirtarna är mina absoluta favoriter! ibland är alla färger fab och ibland är det mindre lyckade kombinationer. men! i år har de verkligen lyckats att ta fram fina färger och jag skulle i ärlighetens namn kunna tänka mig att köpa en av varje!

men vilken tror ni engla valde! man ska inte ge barn allt för många val i livet men detta var ett val hon fick göra och det föll självklart på lila :) den är helt perfekt till våren och när man ska mellan bussen och hem :)

ni hittar dem här
flerfärgade


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback