Funky Kidz

2011-02-21 | 11:14:00

sötaste lilla dansaren!


hela veckan har engla varit smått otaggad på hennes funky kidz dans som hon har på söndagar. hon gick hela förra terminen och nu har hon gått upp ett steg i åldersgruppen och går med 5-6 åringar den här terminen, några kända ansikten men mest nya! jag är otroligt för sådana här aktiviteter för barn. jag tycker det är viktigt att de aktiverar sig och har någon stående aktivitet. dans är en grej engla pratat mkt om och gillar, säkert kort med andra ord.

dock så verkade hennes negativa inställning berott på att hon var orolig över en spökdans som skulle dansas. "mamma jag vet  ju inte hur den fungerar" sa hon precis innan dansen. vi föräldrar får såklart inte vara med inne i danssalen men efter kom engla ut och sa "ja .. det var ju inte riktigt som jag tänkt mig!"

haha vad sjutton hade hon tänkt sig? det hade gått bra iaf och engla var glad och uppåt efteråt. gången innan hade hon lyckats krocka med någon och fått en lite blåtira och även kommit försent pga kollektivtrafiken, kanske därför hon var lite osporrad? jaja .. inget mer med de. nästa vecka är de uppehåll för lov men sen på't igen!


Kommentarer
Hondjur

Hon är ju för rolig den lilla damen! Haha! <3

2011-02-21 12:40:55 http://etthondjur.blogg.se/
viktoria

Haha! Jasså? Det kanske är jag so inbillar mig lite ;) Kanske borde testa ett par då!



Ha en bra dag!

2011-02-21 13:42:46 http://enlivsblandning.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback