GOD JUL ♥

2011-12-24 | 08:28:41

julafton 2010.

hemma hos familjen slotte-axelsson har vi varit vakna sen klockan 6.50! spänningen är total och julstrumpan är för länge sen öppnad och färdiglekt med. jag hade fyllt den med kinderägg, barbietidning, leksaker och glittriga hårspännen :) lycka - i en sekund, haha! nu är det "jag vill öppna paaakeeett" som är standard meningen.

när christian kommer upp så ska vi äta julaftonsfrukost, kika på nyhetsmorgon och engla ska få välja ut en julklapp att öppna nu på morgonen, resten ska packas ned :)

mitt på dagen bär det av hem till mamma för mig och engla och christian ska till sin familj. jossan med familj kommer, mina små systra och anders pappa. åh det ska bli helt fantastiskt att ha med engla i år! som ni ser på bilderna så saknades de lilla ♥ förra året. så är det när man har separerade föräldrar :)

GOD JUL ALLA NI FINA ♥ ha en fantastisk jul!

Kommentarer
Emma

Hoppas ni har haft en jättemysig jul! Kram!

2011-12-29 19:13:04 http://emmawelin.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback