fredag!

2011-12-02 | 12:11:48


lilla smällkaramellen min ♥

nä ingenting verkar hjälpa mot den här förkylningen, den kom och den segrade, skit också! som tur e är jag hemma idag och christian kunde lämna en gymnastikklädd engla på skolan imorse :) dock så jobbar jag imorgon och på måndag då det blir lite spridda skurar av lediga dagar .. men jag ska kurera hela dagen idag!

jaha vad bjuder helgen på då? ikväll kommer linda och björn hit en liten sväng och imorgon ska vi fira jeannine som fyllde år igår!, grattis fina du ♥. engla åker hem till sin pappa idag tom söndag då hon ska på kalas här i närheten. det verkar gå lek&bus kalas-hysteri på englas skola. 2 kalas 2 helger i rad :) ingen sörjer direkt, haha!


Kommentarer
Johan

Hej!



Vi på Rakebacklovers är intresserade av att köpa ett inlägg på din blogg.

Inlägget kommer vara cirka 150 ord långt och handla om gambling.

Vi kommer vilja länka till 4 sidor på 4 olika nyckelord.



Är du intresserad?

Svara på detta mailet så får du inlägget och länkarna.



Vi betalar dig 300kr för 5 minuters arbete.

2011-12-02 16:08:41
britta bloggar

Sötnos!

2011-12-03 22:16:28 http://brittabloggar.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback