dan före dopparedan!

2011-12-23 | 08:58:45

gotlandsgranen -10

har jag kommit någon vart med inslagning av klapparna? nej.
har jag köpt klart till alla? nej.

känns lite värdelöst att behöva jaga de sista julisarna idag men vad ska man göra? jag tyckte verkligen jag var ute i god tid när jag köpte den första till engla tidigt i november om jag inte minns fel. hon är iaf klar men jag har en lillasyster kvar, svågern och en liten extra sak till nannie! så ja jag har fixat 26 stycken iaf, rätt hyffsta:)

nu börjar jag bli spänd på att ge mina klappar till mina nära och kära, för det är banne mig det bästa! visst är det härligt att få men ingenting går upp mot att göra någon annan glad :)

är ni klarar med inslganing och handling??

Kommentarer
Anonym

Jag håller med, jag är också lite spänd på en del reaktioner, men det är inte så lång tid kvar i dag. Dan före doppare da´n. God Jul

2011-12-23 09:19:23

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback