dan för dan före dopparedan!

2011-12-22 | 07:34:13


stökigt till tusen.

granen är halvklädd och utan lyse. dammsugit har jag inte gjort på en vecka och tvättberget faller nog snart och dränker någon! den här veckan har det varit jobb-fokus och hemmet har fått lida när christian varit på konferens i 3 dagar och jag mest har jobbat, hämtat på skolan, lagat havlfabrikat och somnat tidigt.

ikväll ska det julstädas och vinet ska banne mig korkas upp! snart är det julafton (OM jag någonsin skulle kunna missta mig om det med en dotter som slår upp ögonen och säger "när är det lördag?") och jag bör kanske ta tag i att slå in alla julklappar? först kanske jag ska köpa dem ... 28 st köps inte i en handvändning =( suck!


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback