imorgon

2011-08-19 | 07:18:28


engla penglan ♥

imorgon kommer fröken äntligen hem igen efter två veckor hos sin pappa! jag blir alltid lite pirrig när det börjar närma sig hemkomst efter de här låånga veckorna .. hey, två veckor är extremt långtid för en som är van vid fredag-måndag varannan helg, hehe :)

och det är nog inte bara jag som är pirrig! imorgon ska engla på kalas till selma och på måndag, då ni, då är det dags för skolstarten! well, de är visserligen "bara" förskoleklass men oj vilken grej. det byts ju kompisar, klassrum, fröknar och lokaler. det är ingen liten grej för en sex åring! jag kanske är lika nervig jag med?

nu ska jag byta om och dricka upp mitt kaffe, sedan ägnas dagen till inspirations input från mina kära kollegor inför hösten och ikväll blir det middag med fina vänner!


Kommentarer
Hondjur

Åh, vilken vacker bild!! Hur har du gjort gumman??

2011-08-19 10:55:42 http://etthondjur.blogg.se/
Heidi

Vilka fina bilder.

2011-08-19 12:04:46 http://heidigrundsten.blogg.se/
Anna

Hej, jag känner inte Dig, men hittade bara in till din blogg och måste säga att du skriver så himla mysigt och man blir på så bra humör! kul att få inspiration och otroligt fina bilder! Engla är ju dessutom sagolik! trevlig helg!

2011-08-19 20:39:48
Frida-FantastiskaMamman

Men åh förstår att du lääängtar :)



Skolstarten är alltid lite extra pirrig, min mellersta blir en ettaplättare på måndag ..

Kramar


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback