first day of school!

2011-08-22 | 09:16:15


engla på förkoleavslutningen i maj.

tyvärr så blir det ingen förskoleklass för engla idag :( hon hade som mest 38.5'c i temp igår och även om hon än så länge känns feberfri så vill jag ha en helt frisk hemma dag innan hon får ge sig iväg. lite surt att hon missar första första dagen på skolan men som någon skrev så kommer det mååånga fler :) haha.

engla har ju väntat på den här dagen hela sommaren! men ja, jag tror det är bra att skjuta på den så vi inte sätter spanien resan i gungning, har ingen lust att bli hemma från den resan pga sjukdom direkt!

om det blir imorgon som fröken ska gå så börjar hon 8.10 och har skola fram till kockan 12 då de sen går över till fritids. vilken grej! fritids och stillasittande "undervisning" .. vilken hejdundrans skillnad mot förskolan där det enbart är lek och stoj :)

jag tänkte på det igår när jag ringde och sjukanmälde engla, det skulle radas personnr, namn, datum, sjukdom, klass och fröken! haha, jag är van att ringa på morgonen "eh, engla är dålig, vi blir hemma" .. man märker verkligen att det börjar bli lite mer på allvar både för mig och engla! stora stora tjejen min ♥

nu håller vi tummarna för imorgon ...


Kommentarer
Hondjur

Åh, den där bilden är så vacker!!:)

Hoppas hon kryar på sig fort nu så hon kan skynda till skolan! :)

Tiden går så vansinnigt fort ...-återigen-

2011-08-22 10:22:40 http://etthondjur.blogg.se/
Hanna - En sån där mammabloggare ♥

attans att hon missade första dagen då... =( men som sagt, det kommer ju många fler! ^^

hoppas hon kryar på sig snabbt!



kram kram

2011-08-22 21:55:01 http://hannaofsweden.se
Heidi

Så fin bild

2011-08-23 10:43:33 http://heidigrundsten.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback