underbara torsdag!

2011-04-14 | 07:07:06
världen bästa unge ♥


idag är en bra dag .. jag känner de :) engla var en riktig liten solstråle imorse när jag väckte henne vid 6.30 med barntv och pussar på kinden. hon sa iof "akta på dig!" de första hon sa för jag stod ivägen men bortsett från det så har hon varit på topp hela morgonen! det gör så mycket om allt flyter på med kläderna, frukosten och tandborstningen.

de dagar då de går utför redan vid väckning, när man får arga blicken och allt bara är fel .. de dagarna slutar oftast inte heller på topp! jag vet inte varför men man bär liksom med sig det hela dagen, alla felsteg som morgonen tog.

idag ska iaf engla till farmor och farfar efter dagis för att fira farfars födelsedag! hon valde själv "kalaskläder" och var så nöjd så över nya rutiga blusen, kjolen, koftan och de rosa strumpisarna :) härligt! jag och c ska passa på att ha en mys kväll med bubbel, godis och senare ost. ibland får man allt lyxa till det, de är vi värda ♥


Kommentarer
Anonym

gud vilken fin blogg du har!

riktigt fina färger å former....kul att du mixar så med färg och bilder, ger riktig inspiration i vårvädret! kul!:)

2011-04-19 07:50:51

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback