bästa tjejen ♥

2011-04-15 | 22:34:12

engla viola aurora ♥

 

det var egentligen inget jätte bra drag att ta med engla när jag skulle på ansiktsbehandling idag .. trots att lidna var med och undehöll. fröken somnade i bilen på g från dagis och när linda skulle ta in henne så godkände hon bara att bli buren och att de skulle köpas yoghurt .. donderande liten dam!

väl inne så kikade hon på mig när jag låg under luppen och sa "mamma du är helt röd, det ser jätte äckligt ut. jag går nu" också ville hon inte komma in till mig igen. kul, jag kände mig sjukt snygg ;)

när vi kom hem, på tok för sent, så åt engla minimalt och ville bara dansa och lyssna på eric saades popular. ellan och hon dansade tills skrattet byttes till gråt .. tröttaste tjejen var trots det vaken till 22 tills hon själv bad om att sova efter att ha skrattat hysteriskt till "i was drunk" med bebisen som sjunger .. min fina bästa tjej ♥


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback