PUB i tunnelbanan!

2011-04-05 | 17:08:33

plåtning för ett par veckor sen!


förra veckan var jag inne i stan på möte. här där vi bor har vi juh enbart pendeltåg och ingen tunnelbana (tacka gud för det, jag får klastrofobi i dessa!) så när jag och maja tog rulltrappan ner så vände jag blicken mot väggen och hej hej där satt engla :) kommer ni ihåg, det bara var ett par veckor sen hon tog dessa PUB bilder?

nu är de iaf uppe men jag har inte haft chansen att komma förbi en ny skylt (har god lust att plocka ner en) jag hoppas jag ska hinna förbi en t-bana imorgon när ja ska in på halvårsredovisningen och workshop på hk.

har någon annan än ja sett dessa pix?


Kommentarer
Tina

Hej, kul att du tittade in.

Jag trodde jag hamnat i en sagovärld här hos dig, så fina bilder! Det är alltså din dotter Engla på reklamen? Makalöst fina bilder..

Ska titta runt lite mer, vi ses!



Kram


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback